onsdag 9 juli 2008

DAGENS LÅT

Den här låten slog ner som ett riktigt jälva blixtnedslag. På mig. I mig. I mitt liv och mitt hjärta.
Den får mig att vilja gråta mest, men den är samtidigt så kraftfull och det är så mycket svart ungdomsångest över det hela, det är så mycket "NU JÄVLAR ÄR DET SISTA GÅNGEN, SNART DÖR VI!" över det på något sätt och jag bara älskar älskar älskar det.

Videon är galet bra också. Och jag älskar Brian Molkos röst. Bara älskar.

Enjoy, kära vänner - PLACEBO - SPECIAL NEEDS


Remember me when you're the one who's silver screened
Remember me when you're the one you'd always dreamed
Remember me whenever noses start to bleed
Remember me special needs

Just nineteen a sucker's dream
I guess I thought you had the flavor
Just nineteen a dream it seemed
Six months off for bad behavior

Inga kommentarer: