måndag 6 juli 2009

Han Den Där

Han som sa att han aldrig känt sig så säker förut att han hade hittat hem nu han verkar ha försvunnit för Den Där har en självsäkerhet naturlighet som måste vara medfödd som Han aldrig hade.

Han som sa att våra liv var ett han kanske har fått minnesförlust för Den Där pratar inte med mig längre verkar knappt veta att jag finns.

Han som sa att jag var hans och han var min han måste ha dragit härifrån för Den Där tillhör definitivt inte mig även om jag är Hans ni kan lika gärna stämpla hans namn i pannan på mig.



Han som sa det stora ordet ordet på ä som sa det om och om igen och fick mig att tro på det Han som sa för evigt för alltid genom allt Han som skrev att jag var hans änglaflicka jag var perfekt jag var hans hans hans, Han har ersatts av Den Där och kvar finns inte ett spår ingenting ingenting alls förutom de lika blå ögonen vägran att ha fel håret som en gång drog mig in och jag kom väl aldrig riktigt ut blev väl aldrig riktigt fri.



Och jag förstår ju nu varför det alltid skavde lite när han sa att jag var Den Bästa för vad visste han egentligen okysst oskuld orörd som han var hade inte testat spelfältet lekt runt och tydligen behövde han väl det Han är ju inte här längre nej Han Den Där är säkert med Hon Den Andra just nu och vem vet vad de håller på med inte jag i alla fall och jag vill inte veta heller nej tack det är bra och Hon måste väl ha varit ännu bättre på något vänster.

Inga kommentarer: