måndag 26 oktober 2009

något jag tycker om:

folk med principer.
har alltid fått höra att det är något bra. att ha principer. att det står för en stark karaktär. en pålitlig människa.
har själv starka övertygelser om principer. tycker himla mycket om när andra också har det. det gör att jag känner mig trygg.


något jag har svårt för:

folk som inte kommer i tid.
inget personligt. bara något jag haft mycket anledning att tänka på senaste månaderna.
i min värld är det såhär: säger man halv två så är det halv två. möjligtvis lite innan. det är inte fyra minuter över halv.
jag blir jättefort jätteirriterad om någon kommer försent utan att säga att okej, tåget är några minuter försenat, men jag kommer snart.
jag är en sån som mycket hellre kommer en kvart för tidigt än fem minuter försent. det är både ganska respektlöst och lite omoget att inte kunna komma i tid till något man bestämt.


ser ni vilken tråkig människa jag är egentligen?
jag gillar punktlighet och ramar.
skit. kul.
men det är väl sån jag är. inte mycket att göra åt.

1 kommentar:

oliwia sa...

:(
jag brukar inte komma försent. faktiskt. och om jag gör det säger jag det.
så. bra. nu var skuldkänslorna borta lite.
eller? njaaah. lite!

och inte mycket att göra åt faktiskt, nej. men det är du och du är okej ändå!